Rätt ok faktiskt :)

Hej hej!

Känner mig rätt ok faktiskt. Har dock ont i kroppen, fibron som spökar. Idag är det värst i händerna och handleder.
Det domnar bort och värker. Inte har min doktor ringt ang medicinen heller, så jag får väl ringa o påminna imorron.

Var till stan o köpte stövlar till jossan, hon hade bara fodrade, så det var dags för ett par vanliga i rätt storlek, vi hade i strl 25 här hemma men det är alldeles för stort, köpte strl 22 på stövlarna idag. Konstigt för gympaskorna hon har är det strl 23 på. Alla skor är jätte olika i storlekar verkar det som. "Foppa" tofflorna hon har fick jag köpa strl 25 på!!! Knas ju.

Fundilurar på hus och sånnt... Men suck man har ju 2 månaders uppsägning här, och det skulle innebära en ev flytt mitt när jag fyller 30!!!!!!!! Jippii!!! *not* Men samtidigt vore de härligt att kunna få fira ute, om vädret tillåter... istället för instängda i en supervarm lägenhet!
Ett hus på 5 r.ok (lite äldre dock), med källare, nyrenoverat badrum, ganska stor tomt med gräsmatta.  Lekparp ganska precis utanför tomtgränsen, vilket ungarna är vana vid nu med.. Dock ligger det på en annan ort! Lite längre ifrån, ett litet samhälle, men det fanns dagis osv, sen 5 km därifrån är det en större ort.. *hm* Väldigt kluvna är vi!
VI ska nog iaf ringa o be om att få komma och titta iaf. Mmmm.......

Idag var Amanda till tandläkaren, det gick bra. Inget fel på hennes skadade tand. Hände en olycka på dagis för någon månad sedan när hon ramlade och slog i munnen, ena framtanden är gråsvart nu.  Men de andra tänderna kommer nog inte att påverkas utav det, trodde de bestämt på folktandvården iallafall.
Hon va jätteduktig där, och stolt sen hon fick en liten ring när det var klart, stället för klistermärke, en ring att sätta på fingret, låtsas såklart en sån som man brukar kunna köpa i en sån där automat som kostar 5 kr eller nått... Men den var fin iaf guldig med en röd pärla. Stolt som en tupp var hon. :-)

Nu ska jag nog ta och sussa.. har jag ont blir jag tröttare än vanligt. Fast klockan är ju ganska mycket nu ändå så.

Kramis...

p.s visa gärna att du varit här o läst. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0