Vet inte

Hej hej!

Vet inte vilken rubrik jag ska ha... :) Hehe..  Mitt i natten nu, så ska sova snart bara fixa mp3'n först. Fick hem den idag (fredag) efter ca 3 månaders väntan, jippii.. tog lite lång tid bara. Men nu kan jag gå promenader utan att ha tråkigt. :-D

Ungarna sover sen kl 21 ungefär. Blev lite sent för dem, men men det är iallafall lördag imorron så de gör inte så mkt.
Vi åt tacos ikväll o de va gott. Men uh va mätt man blir av det.
Vi hade egentligen tänkt at bjuda på det på kvällen när Amanda fyller år, (om en vecka) men har änddrat oss och ska nog fixa några pajer med olika fyllning. Tacos blir så kladdigt. Men gott är det. Verkligen! :-)

Idag, lördag ska vi hjälpa mina föräldrar med lite saker som är från farmors gamla lägenhet. Ska plockas ur lite till + köra endel till tippen, sen får vi hem frysen därifrån som vi fick. Blir bra.

Nej nu fixa mp4'n sen sussa.

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0