Trött

Hej hej.
Har haft en dag där jag varit så himmla trött och seg. Ont i kroppen nu ikväll med. Usch, vill få ett slut på det där onda. Har haft så i över ett halvår nu. Jobbigt är det. Idag ringde läkaren igen om det, jag fick en tid till han på onsdag, då skulle han ha fått svar på alla prover som togs i förra veckan. Men det är troligen inte fibromyalgi, och det är ju bra på ett sätt, för det jag har går nog att få bot på. Enligt ett prov är sänkan inte så bra, sen visar det att det är nån form av infektion/inflammation i kroppen. Någonstans. Men var, och vad är det?

Konstigt bara att det inte märktes när jag var på infektionskliniken före jul och tog ryggmärgsvätskeprov + lite andra vanliga blodprover där. Då såg dem ju iaf att jag inte hade borrelia, men de kanske bara kollade efter just borrelian då?
Vet inte, men känns knasigt. Man vill veta vad det är nu och inte bara få olika förslag på vad det kan vara, för att senare inte vara det osv.... jaja. Sjukvården, man måste stå på sig!
Värk har jag ju och den försvinner inte, bara när jag vilar och är hemma. Fast egentligen försvinner den inte då heller men den är inte lika intensiv om jag säger så, för när jag gör något eller efter jag gjort något får jag hur ont som hälst i hela kroppen. Blir helt slut och somnar nästan på plats. Orkar inte mkt. 
Något är det ju för så var jag inte förut.

Nej usch detta är inte roligt, jag vill ju också göra saker! Vill ut i livet igen!
Idag gick jag iaf själv och hämtade barnen på dagis. Skönt att komma ut. Det blåste lite men det var inte så kallt och vårfåglarna kvittrade. Härligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0