Torsdag!

Hej hej!
Ja idag är det torsdag. Ytterligare en vecka har gått.. så fort det går. Hinner inte riktigt med känner jag.
Men jag säger inte nej till våren så det får gärna gå fort i veckorna just nu. :-)

Lämnade flickorna till dagis imorse. Kom dit straxt efter kl 9. Lite sent med tanke på att det var gymnastik för de äldre barnens del, och Amanda som älskar det, men hon hann med iaf en stund.
Förstår inte att man alltid ska bli sen på morgonen. Tiden räcker inte till. Som sagt. Men iaf så vi hade inte bråttom för min del, men ändå. Gympan vill jag att Amanda ska få vara med på o den är bara på torsdagar kl 9 så jag lär försöka få upp oss ännu tidigare då just på torsdagar. Annars brukar vi knalla iväg till typ 9.15 ungefär. Då är vi där vid halv 10, ganska lagom.
Idag tog jag med några extrabyxor och trosor till Josefine. Pott träning! :-)  De ställer gärna upp där åp dagis och tränar med henne när hon är där så då får man ju passa på. Hemma går deeet ganska bar med, visst händer det olyckor, men vi har nästan precis börjat så, fast hon är duktig med och har börjat säga till oftare när hon är kissnödig, INNAN hon kissat på sig. Hihi. Bra att träna inne dagtid till att börja med iaf. Amanda slutade med blöjan när hon var 2 år. Men det är ju så olika med alla barn när det gäller det där. Men vi gör ett försök helt enkelt.

Idag ska jag till doktorn kl 14. Så jag sitter hemma och funderar hur jag ska ta mig ner dit, om jag ska gå eller cykla, jag är lite feg med att cykla när det är snö och eventuell is, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Just nu har jag himmla ont i kroppen efter promenaden till o från dagis. Min värk som ställer till det. Ont inne i lederna. Nacken är värst just nu, börjar närma sig kännslan som man har när det blir nackspärr. Usch.
Hoppas läkarna kan ge mig nån bra idé för smärtlindring. Vill egentligen inte ta så mkt mediciner, vill ju helst slippa det.

Nehej.Ska väl snart börja med lite mat så jag hinner äta innan jag måste iväg. Gör det enkelt för mig och steker lite korv o kokar mackaroner. + lite sallad till då. Enkel o snabbt att göra. Imorgon ska jag göra lite kyckling till mig, när jag inte behöver iväg nånstans efter så då kan det ju ta lite tid.
A just d, imorron kväll ska vi till mina föräldrar o äta smörgåstårta!! Mumma!!!!!! :-) Mamma fyllde år igår så de ska v i fira då. Gott, o trevligt blir det nog.

Ha de gott, nu ska jag tina korven, hehe. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0