suck

Suck..

Ja så känner jag nu. Suck.
Massor att göra och ingen ork eller tid. Fy attan. Ont i hela kroppen med. Varför skulle jag få detta, hemska smärtor hela tiden nästintill, i hela kroppen. Blä. Behöver tvätta en massa och städa hela lägenheten till helgen. Orkar jag, hinner vi? Knappast, men får ta det som det blir antar jag.
Vi måste detta för att Amanda fyller 5 år på fredag. Då kommer släkten på kvällen och äter mat. På lördag kommer några vänner och gratulerar henne sen på söndag har hon kalas för några av tjejkompisarna på dagis. Hennes första kalas som hon har på så sätt, för dagiskompisar alltså.

Mkt att stå i alltså, o dessutom ska jag till doktorn imorgon eftermiddag och på torsdag förmiddag ska jag klippa mig.
Handla presenter bör vi ju hinna med att göra också.

Dessutom har maken armen i gips!! Högerarmen dessutom. Och den ska va gipsad i 3 veckor. Så det känns inte direkt som en kul och bra idé att ha kalas just nu heller. Med mkt att göra, men man måste ju och har ju bjudit alla redan också. Baka tänker jag nog strunta i. Köper nog färdigt. Hade tänkt baka bullar iaf men veta katten om tiden räcker till eller ens orken räcker till.
Mellan det måste man ta hand om sin lilla familij. Barnen som gnäller när inte pappa kan busa lika med dem som annars, en mamma som har ont i kroppen och egentligen bara vill få sova så fort som möjligt på kvällen.
Just nu känns det lite kaos. Men, på fredag är det födelsedag för äldsta dottern!!!!! Man får lida pin till helgen är över. Allt för Amandas skull. (Ska förresten beställa en plastduk med princessor på, för att ha på söndagskalaset). =)

Otroligt vad åren går, 5 år blir hon!!

Jaja nu har jag fått klaga lite iaf. =))
Sova snart sen sätta fart imorgon. Blir nog att handla present imorgon förmiddag tror jag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0