Måndag

Måndag igen. Amanda o jossan är hemma f rån dagis, pga hostan. Men jag tror det inte är nån fara egentligen. Lite host attacker ibland från Amanda, men inte jossan och om man jämför med tidigare gånger Amanda haft detta så är det rätt lungt. Ingen feber heller. Får se hur hon känner sig imorgon. Hon vill ju såklart komma och leka med kompisarna på dagis. :-)
Just nu tvättar jag. Jippii... suck, hur mkt tvätt som hälst, alltid. Skulle behöva boka en tid i tvättstugan istället för att tvätta här uppe i lägenheten. Får bli nån dag.

Vi ska lämna in denna datorn nån dag nu, ganska så snart. För J ringde och pratade med dem vi köpte den av och så, och dem sa att det var bäst att lämna in den. F*n! En månad skulle det ta, cirka. Hoppas man får nån lånedator eller nått. Så ikväll ska jag sätta mig ner och spara alla länkar osv som jag absolut vill ha kvar. Fotona har J redan lagt in på en bärbar hd. Usch va mkt krångel... hoppas iaf dem kan fixa felet.

Nehej, nu är det dags för lite mellis. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0