Halt

Hej hej bloggen.

Halt. Ja det är det ute. Min man skulle iväg till jobbet nu i eftermiddag då han jobbar kväll.
Han kom antagligen försent till jobbet eftersom bilen hade fastnat och han kom inte loss pga isen under däcken, bilen spann bara, den rörde sig inte ur fläcken. Tog ca 10 minuter innan han kom loss med putt hjälp av en förbipasserande man.. ingen sand hade vi till förfogande heller, att lägga vid hjulen alltså. Hade nog varit lättare då.
Men iaf han kom iväg om än sent. Antar att han är stressad nu. Så typiskt.

Vi har varit och lämnat in våran bärbara på service idag på förmiddagen. Får se om dem hittar något fel. Just nu har jag en lånedator. Annars hade jag kännt mig handikappad, *hm*.

Ska ta och diska lite snart, blev endel disk efter att vi åt. Vi gjorde tacos till lunchen idag. Gott var det.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0