Godmorgon!

Godmorgon!

Ny dag, en hel del att göra. Förbereda inför kalas. =)
Mkt att handla hem och sen städa med. Har en dotter som blir 5 imorgon fredag!!!!! Helt otroligt vad åren går fort.
Min lillplutta. =) Hon ska ha kalas för första gången på söndag också, för några tjejkompisar. Hon är ssååååååå förväntansfull. Hoppas det kommer bli roligt. Men det tror jag, o jag tror även att dessa tjejer kommer att underhålla sig själva för dem leker så bra tillsammans alla. Blir 4 st med Amanda. Lagom tycker jag.

Vi ska iväg nu och fixa endel, och jag ska klippa mig också, välbehövlig. Skulle ha klippt migi december egentligen men då vart vi sjuka, sen har tiden bara runnit iväg. O snart ser jag inget, hehe.

Igår såg jag tussilago förresten. Vårtecken om nått. =)) Man blir glad fast snön är kvar här på många ställen.

Nu måste jag fixa i årdning mig annars blir väl maken irriterad att jag itne gjort nått innan han kommer tillbaks från dagislämningen och en till grej han skulle fixa.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0