Fejsbok ;)

Hehe.. sitter uppe och kollar runt på Facebook. Tänkte kanske att min syrra skulle komma online. Hon är ju "Down under" nu. I Australien alltså. Där har hon varit i lite mer än en vecka och stannar 2 veckor till. Innan Aus var hon på Fijiöarna i 2 månader.  Mmm.. jag vill inte alls resa jag, nej då. *ironisk*
Iaf så väntar jag en stund till tror jag, ska ta o sova snart. Skulle bara kolla om hon hade nått datum till oss när hon tänkte komma hem igen och vi ska hämta henne. Hon skulle ha kollat upp det närmare igår, jaja hoppas hon mailar pappa iaf.

I påsk åker vi ev upp till fjällen, till mina föräldrars stuga. Blir nog där i 3 dagar. Vore skönt iaf, får hoppas J får ta 2 dagars semester så vi kan åka och stanna några dagar iaf, han jobbar kväll på långfredagen nämligen så det blir att åka väldigt tidigt på morgonen, tar 9 timmar att åka dit upp. Är ca 60 mil dit, ligger i närheten av Funäsdalen.
Ja det vore skönt att komma upp.
Men iofs beror det också på om jag ev har börjat en utbildning innan dess eller inte. Skriver mer om det när jag vet något.

Nu ska jag nog sussa.

Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0