Surt barn.....

Hej hå...
Japp idag hade vi verkligen ett surt barn...... av den lite större modellen. Jisses, jag fasar för tonårstiden om hon kan visa sånna aggresioner nu när hon endast är 5 år. Mammamia!
Ingenting ville hon idag. Vi skulle ut och cykla på eftermiddagen, de var bara gnäll och tjaffs hela tiden och hon gick hällre av cykeln och ledde den än satt på den och cyklade. Hon vägrade tillsist att cykla så stackars John fick ju lov att bära cykeln hem, och det var en bra bit från där vi var.
Hon lugnade dock ner sig en stund när vi träffade på ett par vänner till oss som vi stannade och snackade skit med ett tag.  Ja sen när vi var på väg igen börjades det igen. Usch. Verkligen inget roligt alls med sådana här dagar.
Det som var så fint väder och sommarvarmt också.

Hoppas verkligen hon är på bättre humör idag Söndag. Då har vi ett par saker att göra. Men jag tror hon var på så dåligt humör för att hon somnade så sent på fredagkvällen. Då brukar hon få dåliga dagar sen dagen efter.

Imorrn ska vi iaf först ta de lungt på förmiddan, sen rensa på balkongen för att vi ska hämta lite nya balkongmöbler att ha där, köper en liten soffa, 2 stolar + ett bort för 300 kr imorgon.
John ska få hjälp av nicke med att hämta möblerna o så slipper vi då åka till munktorp och hämta en kärra till bilen. Tack nicke!! Jag o barnen är kvar hos s under tiden och "leker". :)

Efter det ska vi käka med dom, och sen måste vi till min mamma för att hämta en trä bänk vi skulle få som även den ska vara på balkongen. Blir mkt saker där.. men härligt att få det lite finare där ute.
Därefter måste vi åka till Johns föräldrar för att fira hans mamma som fyller år (på måndag), inget jämt årtal dock så det är skönt, då slipper man anstränga sig jättemkt för att hitta på nån bra present. Gillar inte att leta presenter.

Min mormor fyller även år nu i veckan, men där vet jag iaf vad som ska inhandlas som present. :)

Nej nu dunkar det i huvudet alldeles för mkt så jag borde ta och krypa ner i sängen nu.
Har varit hemma ikväll för att jag hade sånn värk i kroppen också, jag skulle nämligen egentligen ha varit på tjejkväll på lördagkvällen hos annie. Så tråkigt med denna värk, hoppas jag får nån bra medicin utskriven nu i veckan så jag kan "leva som vanligt" igen.

Godnatt godnatt... (blev förresten inga bra bilder under lördagen, får ta lite mer foton ute imorgon).

kramis

Kommentarer
Postat av: [ Erika's Viktresa ]

Men fy! Vad jobbigt. Jag själv har otrolig värk i armarna, axlar och rygg :( Får egentligen inte ens lyfta barnen enligt sköterska. Men men vi får se. Jag vet inte vilken utbildning det blir. Vi får se. Ska ev få en anställning framöver på ett stall jag hjälper till att träna hästar. :) Ryggen mår otroligt bra efter ridturer.



Kramar!

2009-04-26 @ 19:59:42
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0