Sent... Och, har du en sittvagn över??

Hehe, sen bloggning igen, jaja det är ju nu jag har tid. *S* Nä men kommer alltid på att jag ska blogga lite när jag precis ska sova typ. O ja jag har sena vanor. Lägger mig sällan eller aldrig före kl 24. Är en riktig nattuggla. :)

Iaf såg nyss att påskkärringarna som flyger till blåkulla har bra vägvisare iaf, månen lyser så klart så dem lär ju se  vart dem ska iallafall, jag skippade kvasten i år! ;-) Har för ont i mina leder för att flyga. *skoja*

Har kikat runt lite på nätet efter en ny eller inte ny, utan en bättre begagnad vagn till jossan. Är ute efter en vanlig sittvagn typ. Modell brio sitty, eller brio race. Årsmodell spelar ingen roll. Bara den är i fint skick. Använder typ bara vagnen när vi går till dagis och så, och ev promenader. :-) Men numera vill hon ju gå själv lilla stumpan. Vill inte göra mig av med vagn helt ännu, så vi tänkte sälja vår vagn som vi har och skaffa en sittvagn istället då. Hon sover inte i vagnen längre heller, inte så som hon gjorde när hon var liten iallafall, att man kunde ställa ut henne för att sova i en timma eller så det går inte alls nuförtiden. Men hon är ju iaf 2,5 år så det är ju inte alla ungar som vill sova middagar längre då.
Men men, läser du här och har en lite mindre sittvagn över eller så, kontakta mig gärna. :-)

Nu ska jag sussa... lade nyligen jossan i sin säng igen då hon vaknade, men hon somnade om fort iaf när jag killade henne på armen. Hoppas hon sover hela natten nu.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0