Perfekt!!

Hihi vi får en ny tvättmaskin IDAG redan!!
Skä hämta den senare i eftermiddag, wwwiiihhhooo!!!!!!!!!!!
Och inte vilken tvättmaskin som hälst fick vi heller, utan en supermaskin, för 7200 kr(!!) Av ett kännt märke!! Perfekt!!!!!!!!
Dock blir de att vi måste lägga ut lite slantar för att försäkra denna i ytterligare 5 år, när det är en så pass bra maskin är det riskabelt att inte försäkra den. Men helt ok ändå.

Slapp lägga pengar imellan iaf för att få en bättre maskin, de fick vi ändå tack vare försäkringsbolaget! =))
Anledningen var att de inte hade någon annan hemma, å inte oss emot! Hihi. =) 
Fick en Whirlpool och dem är bra. Helt ok lixom!

Skönt att vi slipper vänta länge på att få en tvättmaskin iaf. Bra jobbat av stället vi köpte den på, dem ska ha all heder!!!!!!
Dagens ros till dom!! :-D

Det lönar sig att ta garantier på varor man köper!

Kommentarer
Postat av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

Hej! Jo visst gick febern ner. MEN han fick även IPREN supp och ALVEDON supp i samma veva. Vad jag lärt mig ska man badda med ljummet/kallt vatten för det är kallt nog när man har över 40 i feber. Och att gå ut när det är vinter är ingen bra idé heller fick jag lära mig när vi gick uska utbildning. Det blir för häftiga/plötsliga temperatur skillnader. Men förstår precis vad du menar med din kommentar :)



Jobbar du inom vården nu? Själv fick jag sluta som USKA då jag har handkesem. Och ska få en ny utbildning av AMS.



Kram!

2009-04-22 @ 14:29:05
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/
Postat av: Novembersara

Var gärna med och tävla om en snygg och retro klocka hos mig!

2009-04-22 @ 15:43:15
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0