Natt mot måndag

Sitter vaken fastän man egentligen borde sova. Har värk i kroppen så jag kan inte ligga still just nu, gör ondare då.
Denna Söndag var inte en bra dag pga värken jag har. Haft mkt ont idag, bara pga vår lilla promenad i lördags.
I middags när vi skulle äta kunde jag nästan inte ens hålla i besticken ordentligt, gjorde alltför ont i händerna, och senare under dagen idag har det gjort ondare i just händerna, det har jag inte kännt förut faktiskt. Att jag har haft ont där alltså. Alla leder är så himmla stela. Usch.
Blir inte bättre av gnälliga familjemedlemmar som stressar upp en.. Nåja. Jag hoppas att morgondagen blir bättre iallafall.
Gjorde inte så mkt på söndagen, John o nicke hämtade våra möbler till balkongen på eftermiddagen, och det blir nog superbra när man får dit lite fina sommarblommor också.
Senare under eftermiddagen var vi till Johns mamma som fyller år idag måndag. Grattis till henne! ... Men ja vi gratulerade henne då på söndagen istället. Fick smörgåstårta där, mmmm :-D

Just d innan vi åkte dit så svängde vi förbi mina föräldrar och hämtade en bänk jag fick av mamma som också ska va på balkongen, en gammal bänk som hon fick när hon var tonåring. Gjord av nån gubbe i från Fagersta. Kul att veta sånnt.
Nåja, som sagt blir nog bra på balkongen sen när man får mer årdning med blommor.

När vi kom hem från "farmor" blev de duschning av barnen och sen fick de hoppa i säng på en gång. Det tog dock väldans tid innan jossan somnade, kl va närmare 22 ikväll. Jisses va hon stretade emot, ville INTE sova. Amanda somnade iaf innan halv 9. Hon somnade själv i sin säng, hon var supertrött. Hann inte ens öppna böckerna hon fick att titta i. Då är man trött. Sötisen där.

Imorrn är det dagis igen o jobb för mig. John är sjukskriven åtminstånde denna veckan till. Nu borde jag försöka sova igen så man får några timmars sömn. *Suck*.

TIps på hur man kan göra om man inte kan sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0