Nå.. vad har jag gjort idag??

Hej hej.
Ja vad har jag gjort idag??? Inte så mkt. =)
Fast vi har alla hjälpts åt till att rensa en skrubb vi har, typ en "walk in closet". Men nu kommer den att agera mitt kontor!
När min röst är bättre kommer jag att börja jobba igen, med en bättre lön, och hemmifrån!! Perfekt! Jobbar 6 tim / dag. Ganska lagom att börja med efter en sjukskrivning. Jag är fortfarande inte bättre, men jag får nog lära mig att stå ut med min hemska smärta som förflyttar sig i kroppen min. Jag är fortfarande "under utredning" så jag är inte helt klar med mina besök hos doktorn ändå.

Jag har iaf fått konstaterat att jag har fibromyalgi, så den smärtan kommer jag nog få leva med. Men sen är det ju då den där sänkan som är för hög på proverna. Så det är något som inte är som det ska också. Och det ska dem kolla upp med fler prover och besök på olika ställen. Suck.
Doktorn ska ringa nån gång nu i denna veckan, så får vi se när nästa besök blir. Uvi'n är borta iaf och det är ju skönt. Men som sagt sänkan är hög ändå fast uvi'n är borta.
Undrar om sänkan kan bli för hög för a tt man har en vattencysta?? Jag har ju det, på en äggstock. Ska på besök på gyn om 2 veckor, så då ska de kolla om dem ska ta bort den eller hur de ska göra. Har haft värk i magen och så till o från med. Men annars stör det inte så mkt, men jag vet ju inte om man kan få hög sänka av det?

Nog nu med att klaga... hehe, värken är inte så hemsk just idag och det är skönt, så förutom att jag e förkyld nu då och har ont i halsen, (det bor en tupp där känns det som) mår jag väl rätt bra idag. =)

Ja ja jag vet inte vad jag ville med inlägget egentligen, bara skriva av mig lite antar jag. =)

Men hoppas ni andra mår bra idag också!!!!!!!

Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0