Letar och letar

Hej hej Onsdag!
Onsdagen har varit slö. Jag och John har hunnit vila båda två, vi är sega båda två nu och har  varit det hela dagen. Usch.

Amanda vaknade före kl 6 i morse så det har kanske sin förklaring till segisdagen... Nu under eftermiddagen och kvällen var Amanda så trött så hon fick ont i sina ben igen. Brukar hon få när hon blir övertrött. Ungefär som växtvärk antar jag. Men iaf så har hon nyss somnat i sin renbäddade (rena lakarn) säng, jag satt inne hos henne och strök henne på ryggen så hon skulle lugna ner sig, tror hon slocknade på 5 minuter.
Innan dess så fick dem mat och så duschade vi av dem lite snabbt, jossan hade kladdat ner sig när hon åt så det var bara att slänga in dem i duschen. Amanda längtar till nästa vecka då john blir av med sitt gips så att han kan bada med dem i badkaret. De senaste 4 veckor har de fått bada själva, ja när någon av oss varit inne i badrummet såklart. =)

Ja angående rubriken.... Jag letar efter LCHF recept på nätet och har faktiskt hittat en del. Ska ta och skriva lite matlistor till oss av det jag hittat. Men jag letar vidare, man kan aldrig få nog av recept på olika slags mat/bröd mm.
Finns även vegetariska recept med LCHF dieten. Mkt varieranda faktiskt.

Så om du har bra sidor på nätet med dessa recept eller om du skrivit recept själv är jag tacksam för tips. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0