Hoppsan då!!

Hej .

Torsdag. Veckan redan snart slut, känns som om jag inte har hunnit plugga någonting inför mitt "nya" jobb på måndag.
Ska bli superskoj! Längtar till att få köra igång och komma igång, samt lära mig allt det nya. =))
Tjäna en massa pengar. Hihi! =)))

Nåja. Idag då, jo har varit och lämnat in min crecent cykel på service. Ev behövs framdäcket bytas ut, det blev vint och snett när cykeln blåste omkull nu i vinter när den stog ute och det var snöstorm.
Däcken var platta så det skulle dem fixa + serva upp den så cykeln blir som ny igen. Härligt! Bra motion att cykla. =)

Iaf så väntas det snart mat här, fixar hamburgare idag. Sen ska vi nog inte göra så mkt mer idag, ev fixa en tvätttid i tvättstugan..., ikväll är det bostadsmöte för detta område så det ska John på eftersom han är med i styrelsen för hyresgästföreningen.

Imorgon ska vi åka till Uppsala och hämta hem en vagn. En begagnad brio sitty, sulky vagn från -06. Blir nog superbra när jag får fixa om den sen. Ska köpa ny sittdyna till den, har sett en sånn fin dyna på brios webbsida.
Sen ska jag fixa en sufflett också. Och ev nya hjul. Även fast hjulen är sånna punkteringsfria, men ja vi får se om det behövs. Kanske inte. Ska fixa ut vår vagn som vi har nu på annons. Ska göra rent den och fixa upp den först med.

Kommer bli bra med sittvagnen som vi ska köpa. Är glad för det!! Blev så glad när jag såg att det fanns så man kan köpa nya sitt dynor också, så får man välja färg och mönster. =) Super bra!

Näh nu e det mat här, ha det så gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0