Asch

Asch då. Jag vann ej tävlingen denna gång hos Nikita, där kunde man vinna ett presentkort värt 200:- hos Elvis - Elina, dock har hon en ny tävling i bloggen o den tänker jag vara med på.
Gillar tävlingar där man kan vinna något som är bra, som mina barn har nytta av. 
Imorgon ska jag ta och gå in och anmäla mig för tävlingen. :)

Nu är det natt och jag ska ta och göra mig redo för att sova några timmar. Har värk i kroppen (fibron), sen r jag trött som attans, blir det ju även av värken, men dagen har varit lång också.
Var ju på planksteks kväll med några grannar och det var gott och trevligt, drack en stark cider till det, barnen var inte med så då passade jag på. John tog en vanlig loka eftersom han körde.
Rätt trevliga grannar är det, även om de är ganska mkt äldre än oss. Vi (jag & John) är runt 30 år och dom flesta grannarna är ca 40 bortåt 60 år och lite emellan där... men dem går att prata med ändå, de är inga gammla stofiler om man säger så.
Ett par har en grabb som går på samma dagis som mina barn gör, men de är ändå inte i samma ålder som oss.... men va gör det om man kan prata med varandra ändå?

Sova nu då, John bytte förresten nyss blöja på en liten jossan som vaknade och hade bajjat...... hm, hur man nu lyckas bajja i sömnen... hehe, men hon har somnat om igen iaf.

Hörs imorgon då ska jag fota lite vi ska ut iaf och njuta av den förhoppningsvis fina dagen! Kram

                                                

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, plankstekskväll lät himla trevligt, fibro inte så trevligt dock. Hoppas du känner dig bättre snart!



Kram

2009-04-25 @ 20:45:20
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0